گروه هتل های پارسیان

شرایط برخورداری از خدمات باشگاه میهمانان

1. عضویت در باشگاه میهمانان تنها برای اعضای ایرانی (مقیم و غیر مقیم) حقیقی بالای 16 سال با تکمیل فرم عضویت در هر یک از هتلهای پارسیان صورت گرفته و کاملاً رایگان است.
00000بدیل به اعتبار خواهد بود. (بطور مثال: اگر فردی چهل میلیون ریال که حداقل موجودی امتیاز برای تبدیل به اعتبار ریالی می باشد به مجموعه هتلهای پارسیان طی صورتحساب های صادره در سیستم یکپارچه پرداخت نماید به میزان چهار میلیون امتیاز در سیستم برای ایشان در نظر گرفته می شود که برای این میزان امتیاز ، در صورت تمایل دو میلیون ریال اعتبار قابل خرج در هتلهای پارسیان اعطاء می گردد.)

4. به پرداخت هایی که برای کنسل شدن رزرو صورت می گیرد“ No show” حتی در صورت گارانتی بودن رزرو، هیچگونه امتیازی تعلق نمی گیرد.

4. به پرداخت هایی که برای کنسل شدن رزرو صورت می گیرد“ No show” حتی در صورت گارانتی بودن رزرو، هیچگونه امتیازی تعلق نمی گیرد.

5. به هر میهمان با عضویت در باشگاه میهمانان پارسیان و دریافت کارت الکترونیک ، یک صفحه اینترنتی برای مرور اخبار ویژه باشگاه و مرور امتیازات و اعتبارات در سایت باشگاه اختصاص داده می شود ، این صفحه اختصاصی از طریق سایت شرکت هتل های پارسیان و با وارد کردن شماره کارت و رمز عبور در قسمت باشگاه میهمانان پارسیان قابل دسترس می باشد.

6. هرگونه مبالغ پیش پرداختی میهمان (اتاق، رستوران و سالن مراسمات) قابل پرداخت از طریق اعتبار کارت عضویت میهمان نمی باشد.

7. میهمانان عضو باشگاه می توانند با ارسال شماره کارت 16 رقمی خود به شماره پیامک 30005963 شماره موبایل خود را در سیستم (وب سایت) ثبت نمایند. همچنین با ارسال عدد 1 به 30005963 از آخرین وضعیت اعتبارات خویش مطلع گردند. در ضمن با ارسال عدد 8 به 30005963 تغییر رمز عبور کارت عضویت امکان پذیر می باشد.

8. جهت تکمیل اطلاعات کارت عضویت و دریافت پکیج های فروش ویژه فصلی ، تمامی اطلاعات شخصی و تماسی خود را بطور کامل در صفحه کاربری تکمیل نموده و در صورت هرگونه تغییر اطلاعات شخصاً به سایت مراجعه و به روزرسانی نمایید.

9. تنها دارنده ی کارت عضویت با ارائه کارت شناسایی معتبر قادر به استفاده و برخورداری از خدمات باشگاه می باشد و میهمانانی که صورتحساب اتاق به نام شخص دیگر است به هیچ وجه مجاز به استفاده از خدمات و عضویت در باشگاه میهمانان نمی باشند.

10. امتیازات کسب نشده در اسرع وقت با ارائه مستندات مربوطه به دفتر مرکزی شرکت هتلها قابل ثبت و پیگیری می باشند.

11. مزایای خروج دیرتر و ورود زودتر) (Early check in & Late Check out می بایست با هماهنگی قبلی، با بخش رزرواسیون هر یک از هتل های مجموعه اطلاع داده شود تا با توجه به شرایط هتل اعمال گردد.

12. در صورت نداشتن تراکنش امتیازی / اعتباری در یک سال آخر تاریخ اعتبار کارت عضویت، در پایان مدت تاریخ اعتبار کارت کلیه امتیازات صفر می گردد. سپس کارت الکترونیکی و اعتبار موجود در کارت برای 3 سال آینده تمدید می گردد.

13. در صورت مفقود شدن کارت مراتب را سریعا به دفتر مرکزی باشگاه اطلاع رسانی نمائید. ( از طریق آدرس پست الکترونیکی باشگاه : club@parsianhotels.ir) ضمناً بمنظور صدور کارت المثنی باشگاه میهمانان 100,000 امتیاز معادل ریالی 50،000 از اعتبار میهمان کسر خواهد گردید.

اطلاعیه ویژه اعضا باشگاه میهمانان

1. خدمتی دیگر از باشگاه میهمانان پارسیان، از ابتدای سال 1394 کلیه امتیازات اعضا محترم طبق قوانین باشگاه به صورت خودکار در کارت های الکترونیک عضویت شارژ می گردد.

2. اعلام شماره کارت عضویت باشگاه به هنگام رزرو و پذیرش در هتل به منظور ثبت امتیاز در کارت عضویت باشگاه میهمانان هتل های پاسیان الزامی می باشد.

ارائه کارت عضویت باشگاه به همراه کارت شناسایی معتبر جهت استفاده از اعتبار ایجاد شده در کارت الزامی است.

3. امتیازات به صورت خودکار حداکثر تا 48 ساعت بعد از هر پرداخت، طبق قوانین باشگاه در کارت عضویت میهمان ثبت می گردد. اعضا می توانند امتیازات و اعتبارات خود را از طریق پنل شخصی در وب سایت www.pih.irمشاهد نمایند. در صورتیکه امتیازای درج نشده باشد مراتب را در اسرع وقت با ارائه صورتحساب از طریق ایمیل باشگاه (club@parsianhotels.ir) اطلاع رسانی نمایید.

4. در صورت داشتن بیش از یک کارت به طور همزمان، نه تنها امتیازات تجمیع نمی گردد، بلکه فقط یک کارت قابل استفاده می باشد و سایرکارت ها غیر فعال می گردند.

در صورت مفقود شدن کارت عضویت، با تکمیل فرم درخواست صدور کارت المثنی و ارسال آن از طریق ایمیل باشگاه (club@parsianhotels.ir) مراتب را مورد پیگیری قرار دهید.

5. به پنل کاربری خود در وب سایت مراجعه نموده و ضمن تغییر رمز عبور پیش فرض کارت نسبت به تکمیل و اصلاح مشخصات تماسی به ویژه شماره موبایل و آدرس پست الکترونیک ( ایمیل ) اقدام فرمایید. (دریافت هر گونه بسته های فروش ویژه اعضا فقط با تکمیل شماره تلفن همراه و ایمیل توسط عضو باشگاه در پنل کاربری اینترنتی امکان پذیر می باشد.)

6. کارت هایی که دارای شماره موبایل و پست الکترونیک نباشند از تاریخ 10/04/1394 به حالت تعلیق در خواهند آمد و انجام مراحل فعال سازی بعد از ورود اطلاعات تماسی صحیح امکان پذیر خواهد بود.

برای درخواست کارت باشگاه میهمانان پارسیان، فرم مربوطه را از طریق این لینک دانلود نمایید.

لطفاً از طریق 2720-021 و یا Club@parsianhotels.ir با ما در تماس باشید.