هتل های پارسیانجاذبه های ایرانباشگاه میهمانان پارسیاندرباره پارسیان
3041
3041

هتل پارسیان آبادان

بیشتر
3041
3041

هتل پارسیان همدان

بیشتر
3041
3041

هتل پارسیان صفاییه یزد

بیشتر
اوقات شرعی
وضعیت آب و هوا

سوالات متداول باشگاه میهمانان پارسیان

1. چگونه عضو باشگاه میهمانان پارسیان شویم؟ پس از اقامت در هر یک از هتل های گروه پارسیان مجاز به تکمیل فرم عضویت باشگاه و دریافت کارت آن می باشید. فقط دارندة کارت عضویت با ارائه کارت شناسایی معتبر قادر به استفاده و برخورداری از خدمات باشگاه می باشد. و میهمانانی که صورتحساب اتاق آنان به نام افراد غير عضو است مجاز به استفاده از خدمات و عضویت در باشگاه میهمانان نمی باشند.

2.      آیا تکمیل کلیه فیلد های کارت فرم درخواست عضویت الزامی است؟  بله، تکمیل تمامی موارد فرم درخواست عضویت ضروری می باشد.

3.      چگونه میتوانيم کارت عضویت خود را فعال سازيم؟

1)     پس از تکمیل اطلاعات خود در صفحه کاربری اعضا در سایت www.PIH.ir می توانید کارت عضویت خود را فعال سازید.

2)     با ارسال شماره شانزده رقمی کارت عضویت خود به شماره 30005963 نیز می توانید کارت عضویت خود را فعال نمائید.

4.      شرایط عضویت در باشگاه میهمانان چیست؟ عضویت در باشگاه میهمانان برای افراد ایرانی (مقیم و غیر مقیم ) می باشد و کاملاً رایگان است. افراد بالای 16 سال می توانند پس از اقامت در یکی از هتل های مجموعه پارسیان با تکمیل فرم درخواست عضویت مراحل ثبت نام در باشگاه را طی نمایند. کسب امتیاز در باشگاه میهمانان پارسیان از طریق پرداخت نقدی صورتحساب های شخصی در صورت اقامت میسر می باشد.

5.      آیا می توان کارت عضویت را براي استفاده به افراد غير سپرد ( برای مثال: اعضای خانواده، دوست، همکار و...) ؟ خیر، تنها دارندة کارت عضویت با ارائه کارت شناسایی معتبر قادر به استفاده و برخورداری از خدمات باشگاه می باشد و میهمانانی که صورتحساب اتاق آنان به نام شخص دیگري است به هیچ وجه، مجاز به استفاده از خدمات و عضویت در باشگاه نمی باشند.

6.       آیا داشتن دو کارت عضویت به صورت همزمان امتيازآوراست؟ خیر، در صورت داشتن دو کارت به طور همزمان نه تنها امتیازات آن ها تجمیع نمی گردد، بلکه کارت اولیه نيز لغو می شود.

7.      مفهوم رمز کارت به صورت پیش فرض چیست و نحوه تغییر آن چگونه است ؟ رمز کارت پیش فرض 1234می باشد. در اولین فرصت با مراجعه به سایت  www.PIH.irاز طریق صفحه کاربری خود ، در قسمت اطلاعات شخصی ، تغییر رمز، رمز خود را تغییر و به روز رسانی مي نمایید.

8.      امکان تغییر/ تکمیل اطلاعات ( آدرس، پست الکترونیک و... ) در سامانه وجود دارد ؟ بله، می توان با مراجعه به صفحه کاربری خود با وارد کردن شماره 16 رقمی کارت عضویت و رمز ورود در قسمت اطلاعات شخصی ، ویرایش اطلاعات، اطلاعات خود را تغییر و به روز رسانی کنید.

9.      چگونه می توان رمز صفحه کاربری را تغییر داد؟ می توانید با مراجعه به صفحه کاربری خود با وارد کردن شماره 16 رقمی کارت عضویت و رمز ورود در قسمت اطلاعات شخصی ، تغییر رمز، رمز خود را تغییر و به روز کنید. ضمناً مي بايد اعضاء پس از اولین ورود حتماً رمز خود را تغییر دهند.

10.  چگونه از موجودی امتیازات کارت عضویت خود مطلع شویم؟

1)     با ارسال عدد 1  به شماره پیامک باشگاه میهمانان پارسیان 30005963

2)     با مراجعه به جایگاه ویژه اعضای باشگاه میهمانان ( قسمت پذیرش هتل ) و از طریق دستگاه کارت خوان می توانید از موجودی کارت خود مطلع شوید.

3)     با مراجعه به صفحه کاربری خود در سایت شرکت هتل های بین المللی پارسیان: www.PIH.ir

11.  چگونه می توان امتیاز جمع آوری نمود؟ کسب امتیاز در باشگاه میهمانان پارسیان از طریق پرداخت نقدی صورتحساب های شخصی (اقامت، رستوران و سایر خدمات هتل) در هر یک از هتل های گروه پارسیان امکان پذیر خواهد بود.

12.  آیا می توان برای اتاق های دیگر که صورتحساب آن ها از طريق من پرداخت شده است ،امتياز كسب كرد ؟ بله، در صورتیکه صورتحساب موجود در هتل به نام شخص دارنده کارت عضویت باشد.

13.  آیا می توان امتیازات را به شماره کارت اعضا دیگر انتقال داد؟ بله، امکان انتقال امتیاز به سایر اعضاء طبق قوانین و شرایط مندرج در سایت امکان پذیر است.

14.  چگونه می توان امتیازات ثبت نشده / فراموش شده را در کارت عضویت خود ثبت نمود ؟تا چه زمانی؟ امتیازات کسب نشده در اسرع وقت با  ارائه مستندات مربوطه به دفتر مرکزی شرکت هتلها از طریق ارسال به آدرس الکترونیکی Club@parsianhotels.ir  قابل ثبت و پیگیری می باشد.

15.  آیا امتیازات موجود در کارت با مرور زمان حذف می شوند؟ خیر، امتیازات تا تاریخ اعتبار درج شده بر روی کارت عضویت معتبر خواهند بود.

16.  آیا می توان اعتبارات خود را فروخت ؟ خیر، اعتبارات به هیچ وجه قابل فروش وخريد به وجه نقد نخواهند بود.

17.  چگونه می توان امتیاز خود را ثبت و از اعتبار آن استفاده نمود؟ معادل پرداخت های نقدی صاحب صورتحساب به نسبت ده درصد مبلغ در واحد ریال امتياز در نظر گرفته می شود ، در صورتیکه این امتیازات به سقف در نظر گرفته شده برسد قابل تبدیل به اعتبار خواهد بود. (بطور مثال: اگر فردی چهل میلیون ریال که حداقل موجودی امتیاز برای تبدیل به اعتبار ریالی می باشد به مجموعه هتل های پارسیان طی صورتحساب های صادره در سیستم یکپارچه پرداخت نماید معادل چهار میلیون امتیاز در سیستم برای ایشان در نظر گرفته می شود وبرای این مقدارامتیاز ، دو میلیون ریال اعتبار قابل خرج در هتل های پارسیان اعطاء می گردد.)

18.  چگونه می توان از آخرین وضعیت امتیازات و اعتبارات خود مطلع شد؟ با مراجعه به صفحه کاربری اعضا در سایت www.PIH.ir  :

1) در قسمت خدمات امتیازی ، گردش امتیاز از آخرین وضعیت امتیازات خود مطلع شوید.

2) در قسمت اعتبارات ، موجودی اعتبار از آخرین وضعیت میزان اعتبارات خود مطلع شوید.

19.  آیا امکان انتقال وجه از کارت های شتاب بانکی به کارت عضویت باشگاه میهمانان وجود دارد؟ خیر، در حال حاضر اين امکان وجود ندارد.

20.  آیا ثبت امتیاز از طریق رزروهای انجام شده توسط آژانس های گردشگری امکان پذیر است؟ خیر، تنها با پرداخت نقدی صورتحساب های شخصی، امتیازات ثبت خواهند شد. از این رو برای اتاق های رزرو شده از طریق آژانس گردشگری هیچ گونه امتیازی ثبت نخواهد شد.

21.  در چه صورت امتیازات کسر خواهند شد؟ 1) رزرو اتاق از طریق آژانس های گردشگری باشد. 2) صورت حساب به نام شخص دارندةکارت عضویت نباشد.

22.  آیا استفاده از امتیازات کسب شده در خارج از گروه هتل های پارسیان موثراست؟ خیر، امتیازات فقط در قالب گروه هتل های پارسیان قابل استفاده است.

23.  چگونه می توانم از بسته های تخفیف ویژه اعضا در هتلها مطلع شد؟ اطلاع رسانی در فروش های ویژه هتل ها از طریق سایت www.PIH.ir ، باشگاه میهمانان پارسیان، بسته های ویژه اعضای باشگاه مهمانان، از طریق پست الکترونیک و ارسال پیامک امکان پذیر است. به همین منظور حتما پست الکترونیک و شماره همراه خود را با دقت در قسمت های مربوطه در کارت فرم درخواست عضویت و صفحه کاربری درج نمایید.

24.  جهت اتصال به شبکه پیام کوتاه باشگاه میهمانان پارسیان نیاز به چه مراحلي است ؟ به منظور ثبت سریع شماره همراه خود در سیستم، شماره شانزده رقمی کارت عضویت خود را به شماره 30005963 پیامک نمایید ، با این فرآیند شماره شما در سیستم برای اطلاع رسانی های آتی ثبت می گردد.

25.  آیا اولویت در رزرو اتاق برای اعضای باشگاه همیشه ميسر است؟ بله، اولویت در رزرو اتاق با توجه به موجودی اتاق در هتل مورد تقاضا ، امکان پذیر است.

26.  آیا اولویت در خروج دیر تر و ورود زودتر برای اعضای باشگاه همیشه پابرجا است؟ بله، مزایای خروج دیرتر و ورود زودتر ((Early check in & Late Check out با هماهنگی قبلی با بخش رزرواسیون وتوجه به شرایط هتل اعمال می گردد.

27.  چگونه می توان از اطلاعات هتل ها و قیمت اتاق مطلع گردید؟ با مراجعه به سایت www.PIH.ir می توانید از اطلاعات آن ها و هم چنين قیمت اتاق هاي هر یک از هتل های گروه پارسیان مطلع گشت.

 

28.   چگونه مي توان برای دریافت کارت عضویت جدید در صورت مفقود شدن آن اقدام نمود؟ در صورت مفقود شدن کارت مراتب را سریعاً به دفتر مرکزی باشگاه میهمانان پارسیان اطلاع داده تا مراحل صدور کارت با حفظ امتیازات اولیه انجام گیرد.

 

 29.   آیا سامانه اطلاع رسانی، بمنظور پاسخگویی به سوالات دیگر غير ازسوالات مطرح شده فوق وجود دارد؟ بله، خواهشمنداست در صورت مطرح بودن هرگونه سئوال با شماره های 2720-021 و 22344447-021 تماس حاصل نمایید.

   دانلود : FAQ.pdf           حجم فایل 249 KB